ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako sa môžem prihlásiť na iWEBINAR?

V úvodnej stránke sú zvyčajne informácie o aktuálnej vzdelávacej aktivite. Tlačidlom REGISTRÁCIA sa dostanete ku možnosti prihlásiť sa na konkrétny iWEBINAR. V registračnom formulári je potrebné vyplniť všetky povinné údaje. Pokiaľ to bude odborný seminár pre farmaceutov, tieto údaje budú slúžiť na prideľovanie kreditov za odborné vzdelávanie zo strany SLeK a SK MTP.

Potrebujem na zobrazenie webovej stránky iWEBINAR.sk špeciálny internetový prehliadač?

Webovú stránku iWEBINAR.sk je možné zobraziť v rôznych, bežne používaných internetových prehliadačoch, napr. Google Chrome, Edge, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera.

Aký technicky vybavený počítač potrebujem ku sledovaniu živého vysielania iWEBINAR?

Vysielanie prenosov naživo si vo všeobecnosti nevyžaduje žiadne špeciálne zariadenie. Čo ku sledovaniu potrebujete ? Stolný počítač alebo notebook, prípade tablet, mobilný telefón a reproduktory alebo slúchadlá. Stolné počítače nemusia mať vo svojej výbave reproduktory, preto je vhodné napojiť externé reproduktory, alebo slúchadlá. Nootebooky sú síce vybavené reproduktormi, ale stáva sa, že zvuk z vysielania nie je počuteľný v dostatočnej kvalite. Riešením je pripojiť externé reproduktory, prípadne slúchadlá. Pripojenie webovej kamery nie je potrebné pri sledovaní živého vysielania. Čo sa týka kvality obrazu, naše vysielanie je obvykle v kvalite Full HD (1080p). Aby ste mohli sledovať vysielanie v najvyššej kvalite, musíte mať dostatočne rýchle internetové pripojenie. V opačnom prípade sa kvalita obrazu bude automaticky znižovať podľa rýchlosti vášho internetového pripojenia.

Pri sledovaní živého vysielania iWEBINAR som mal problém so zvukom. Aj napriek tomu, že bol nastavený na maximum, zvuk z videa som počul veľmi slabo.

Tento problém súvisí s internými reproduktormi na počítači, alebo notebooku. Najjednoduchším riešením problému je použiť externé reproduktory alebo slúchadlá.

Prihlásil som sa cez formulár REGISTRÁCIA. Čo ešte potrebujem k tomu, aby som sa bez problémov zúčastnil živého vysielania.

Nič viac nepotrebujete. Pred začiatkom živého vysielania sa prihlásite do virtuálnej prednáškovej miestnosti vašimi prihlasovacími údajmi (email a heslo), ktoré ste si zvolili pri vypĺňaní prihlášky.

Prihlásil som sa spolu s mojimi kolegyňami na iWEBINAR. Je možné, aby sme sledovali odbornú prednášku všetci spolu cez jeden počítač? Budú nám všetkým pripísané kredity za účasť?

Podmienkou pre pridelenie kreditov je potrebné, aby bol každý účastník prihlásený do živého vysielania samostatne zo svojho zariadenia (stolný počítač, notebook, tablet, mobil...)

Pri sledovaní živého vysielania som použil set slúchadlá s mikrofónom. Budú ma všetci zúčastnení počuť, keď niečo poviem?

Pokiaľ ste použili na sledovanie živého vysielania audio set slúchadlá s mikrofónom, je to v poriadku. Mikrofón nie je používaný v tejto forme vzdelávania. V žiadnom prípade vás ostatní nebudú počuť.

Obraz živého vysielania je malý. Môžem si ho zväčšiť?

Obraz živého vysielania sa zobrazuje v samostatnom okne. V pravom dolnom rohu je možnosť zväčšiť ho na celú obrazovku monitora. Z tejto zväčšenej formy sa môžete naspäť prepnúť buď klávesom ESC, alebo opäť vpravo dole tlačidlom zmenšiť.

Niektoré časti prednášky boli pre mňa veľmi zaujímavé. Bude možné si pozrieť prednášku zo záznamu?

Každá naživo odvysielaná prednáška bude následne sprístupnená registrovaným účastníkom po dobu 14 dní vo forme záznamu.

Môžem sledovať živé vysielanie aj na iných zariadeniach ako je notebook alebo počítač?

Živé vysielanie je sprostredkovane zobrazované cez stránku www.iwebinar.sk. Táto webová stránka sa dá zobraziť nielen na notebooku a stolnom počítači, ale aj na tablete a mobilnom telefóne.

Nestihol som sa včas zaregistrovať na iWEBINAR. Vidím, že živé vysielanie už prebieha. Môžem sa prihlásiť dodatočne?

Prihlasovanie na iWEBINAR je možné v dostatočnom predstihu. Zvyčajne je to niekoľko týždňov vopred. Počas živého vysielania registrácia žiaľ už nie je možná.

iWEBINAR bol dvojdňový. Ja som sa však mohol zúčastniť iba prvého dňa. Ako to bude s prideľovaním kreditov?

Prideľovanie kreditov zo strany SLeK, SK MTP a SK SaPA má svoje pravidlá, riadi sa vyhláškou č. 74/2019 Z.z.. Medzi tie patrí aj podmienka účasti na podujatí v plnom rozsahu. Pokiaľ ste absolvovali iba určitú časť, nie je možné vám prideliť kredity (ani v alikvotnej výške).

Nie som registrovaným členom SLeK. Ako získam kredity?

Napíšte nám, napríklad cez kontaktný formulár. My ako organizátor podujatia Vám vystavíme potvrdenie o absolvovaní vzdelávacej aktivity. Uvedené potvrdenie zašlete spolu so žiadosťou o zapísaníe kreditov na SLeK (vzdelavanie@slek.sk)

Zaregistroval som sa na iWEBINAR, ale neprišiel mi potvrdzovací email. Ako mám v takom prípade postupovať?

Je niekoľko dôvodov, prečo vám neprišiel potvrdzovací email o registrácii. Najčastejšie je to chybná (neexistujúca) emailová adresa, ktorú ste použili pri registrácii. Môže to byť napríklad preklep. Náš systém síce odošle potvrdzovací email, ale pokiaľ adresa neexistuje, ku vám nedorazí. Z toho dôvodu je veľmi dôležité pri registrácii dávať pozor pri jeho vypĺňaní.
Ďalším dôvodom môže byť vyhodnotenie potvrdzujúceho emailu ako spam (nevyžiadaný). Skontrolujte si, prosím, či sa náhodou nenachádza v priečinku SPAM.
Pokiaľ sa nenachádza v tomto priečinku, potom to môže byť prvý dôvod. V takom prípade sa opätovne zaregistrujte so správnou emailovou adresou.

V potvrdzovacom emaile som zistila, že som urobila chybu v mojom registračnom čísle v komore. Môžete mi tento údaj zmeniť? Stačí, keď vás o to požiadam cez kontaktný formulár?

Pokiaľ zistíte chybu pri registrácii, napíšte nám o tom cez kontaktný formulár. Náš registračný systém je chránený kvôli bezpečnosti a nie je možné v ňom urobiť akékoľvek zmeny. V takom prípade vašu pôvodnú registráciu vymažeme a požiadame vás o novú registráciu.

Mám vo zvyku nepoužívať pri písaní na počítači diakritiku (mäkčene a dĺžne). Je to problém pri registrácii?

Áno, toto nám spôsobuje problém, hlavne pri vystavovaní Potvrdení o absolvovaní vzdelávacej aktivity pre vás. Náš systém využíva údaje, ktoré ste zadali v registračnom formulári. Radi by sme vás týmto požiadali, aby ste venovali náležitú pozornosť pri vypĺňaní registračných údajov a predišli tak tomuto problému.

KONTAKTNÝ FORMULÁR

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám ju. Radi vám na ňu odpovieme.